2016-03-24

Árral szemben...

A férjemet kitettem a reptéren, és ahogy haza felé tartottam, sokszor úgy tűnt, mintha a kocsimmal csak egyhelyben állnék, ahogy az autópályán haladtam a sebességkorlátozást betartva. Más autósok csak úgy száguldottak mellettem. 

Néha, ugyan így érzem magam, amikor az erkölcsi értékekről van szó. 

A világ hiper-szuper segebességgel halad, kikerülve Isten szerető parancsolatait, amelyeknek leginkább csak a keresztények hajandóak engedelmeskeni. 

Sokan, az élet autópályáján száguldanak az abortusz, eutanázia, homoszexualitás, házasság előtti szex, és egyéb olyan területeken, amelyek a Biblia értékrendjével nem összeegyeztethető. 

Ezek az emberek úgy gondolkodnak Isten Igéjéről, hogy lényegtelen, már kiment a divatból, régimódi, elavult, nevetséges és ésszerűtlen. 

“Így szól az Úr: Álljatok ki az utakra, és nézzetek szét, kérdezősködjetek az ősi ösvények után, melyik a jó út, és azon járjatok, akkor nyugalmat találtok lelketeknek! De ők ezt mondták: Nem megyünk!” ~ Jeremiás 6:16 

“Mert tágas az a kapu, és széles az az út, amely a kárhozatba visz, és sokan vannak, akik azon járnak...” (Máté 7:13-14)

Azért imádkozom, hogy Isten segítsen nekem abban, hogy a keskeny úton tudjak maradni, és ne tévelyedjek, és ne sodorjon az ár magával, se jobbra, se balra (Példabeszédek 4:27). 

Te hogy vagy ezzel? 

Eredeti forrás: 
1-Minute Bible Love Notes - Life in the Fast Lane